RakYat2

Saturday, February 5, 2011

KANAK2 ZAMAN SEKARANG MENJADI SEMAKIN PENAKUT???APAKAH SEBABNYA???

ASSALAMMUALAIKUMMMMMM kowg semuaaa....
Kita ke udara sekali lagi bersama hamba yang suka merapuuu...ok yew...kali ni hamba nk amik antara topik terhangat di era skrg...SOALANNYA....kanak2 zaman sekarang menjadi semakin penakut??? kenapa hamba berkata begitu??...apa sudah jadikkk????..ayoyoyoyo semakin MERAPUUUUUU budak2 ni...


di sini hamba dengan naluri hati hamba akan merungkai...apakah sebabnya terjadi beginiiii???dan cara2 mahu kurangkan ketakutan ituuuu


.....PERTAMA....


hamba rasalah....kanak2 sekarang ni terlalu sangat didedahkan dengan cerita2 seram yang MERAPUUUUUU...nak bagi contoh hamba rasa tak perlulah..sebab banyakkkk sangat...




so caranya...kurangkanlah tengok cerita seram yewww...huhuhu


....KEDUA.....


Mungkin disebabkan banyak kes2 peculikan budak berlaku ...so kanak2 takot berkeliaran...




cara penyelesaiannya bagi hamba..kowg semua kena la tengok mcm di bawah ini




belajar pertahanan diri...yeahhhhh


....KETIGA.....


Mungkin ramai owang gila kat luar sana kowtttt.....




Maksud hamba bukan gila otak...tapi gila seks...xpown gila bunuh owg....ayoyo...
So kesimpulannya selalu2 lah kowg kena berada disamping adik2 dan anak2 kowg...pasal diowg ni bukan takut suka2..mungkin adew sebab...pahamilah mereka..sebab budak2 kecik ni selalu berkata benar...bukan macam kita yang kuat.........


MERAPUUUUUU




jadi kowg bolehla renung2 kan dan selamat beramal....

4 comments:

  1. hamba raso...hambo ni dah mula dapat penyakit merapu pas baco blog ni...kowang mmg besh...haha

    ReplyDelete
  2. hambo pon samo ni..
    penyakit ni
    hahahah

    ReplyDelete